Täielik veebilehe ümberkujundus ja brändistiili uuendamine. Loodud üle 40 lehe, 5 keeles, kus iga leht toimib maandumislehena. Teostatud taotluste integratsioon: andmed edastatakse nii e-posti kui ka Zapieri kaudu CRM-i.
Loodud brändistiil ja landing-disain, domeen ühendatud ning tehtud täielik SEO-optimeerimine. Samuti kirjutatud kõik tekstid ja hoolikalt valitud fotod visuaalseks kujunduseks.
Teostatud täielik veebilehe ümberkujundus, rõhuga keerukale, tumedale ja jõulisele disainile. Lisatud funktsionaalne kalkulaator laia valikuga ning kliendipäringud seadistatud mugavaks edastamiseks Telegrami kaudu.
Loodud õrn ja stiilne disain, rõhuga Korea esteetikale. Läbimõeldud mitte ainult tooteplokid, vaid ka kaasahaaravad elemendid, nagu informatiivsed sektsioonid ja interaktiivne viktoriin.
Korea kosmeetika poe avalehe disain
Loodud landing-lehe ja 8 mooduli lehtede disain. Ühendatud isiklik konto piiratud juurdepääsuga kindlatele kasutajatele. Teostatud kõik domeeni ühendamise seaded.
Veebilehe ümberkujundamine brändistiili säilitades: värvid, fondid ja visuaalne esitlus ühtivad olemasoleva kursuse veebilehega.
Uuendatud on logo, ümber töötatud struktuur, lisatud vormid ja täiustatud visuaal. Leht on muutunud arusaadavaks, kaasaegseks ja usaldusväärseks.
Sihtreklaamispetsialisti landing