E-poe avalehe disain

Projekt hõlmas ainult e-poe avalehe disaini väljatöötamist. Peamine ülesanne oli luua visuaalselt atraktiivne ja kaasahaarav leht, kuna vana versioon põhjustas kõrge tagasilöögimäära – kasutajad klikkisid reklaamile, kuid lahkusid kohe.

E-poe avalehe disain

Projekt hõlmas ainult e-poe avalehe disaini väljatöötamist. Peamine ülesanne oli luua visuaalselt atraktiivne ja kaasahaarav leht, kuna vana versioon põhjustas kõrge tagasilöögimäära – kasutajad klikkisid reklaamile, kuid lahkusid kohe.

Mida tuli teha?

Kliendi probleem seisnes selles, et kasutajad klikkisid reklaamile, kuid ei jäänud veebilehele. Avaleht nägi vananenud välja, ei köitnud tähelepanu ega kaasatud ostuprotsessi.

Minu ülesanne oli luua disain, mis lahendab kaks peamist probleemi:
  • Muuta avaleht inspireerivaks ja visuaalselt nauditavaks.
  • Lisada kaasahaaravad elemendid, mis panevad kliendi lehele jääma ja valikut uurima.
korea kosmeetika e-pood

Kuidas ma selle teostasin?

Et disain peegeldaks brändi kontseptsiooni ja tekitaks soovitud assotsiatsioone, valisin õrna värvipaleti koos Korea stiilielementidega – see aitas rõhutada hoolduse temaatikat ja köita sihtrühma tähelepanu.

Peamisteks kaasahaaravateks elementideks said:
veebilehekülje moodboard
korea stiil
Nahaliikide blokk – aitab kliendil mõista, millised tooted talle sobivad.

Mitmeastmeline hooldusblokk – tutvustab Korea hooldussüsteemi ilma infot üle koormamata
kaasaegne e-poe disain
Tagasiside blokk – suurendab usaldust poe vastu ja näitab, et siin ostavad reaalsed kliendid.
tagasiside plokk
Küsimustik-soovitusmäng – kõige tugevam kaasamisinstrument. See mitte ainult ei aita kliendil valida sobivaid kosmeetikatooteid, vaid võimaldab ka poel koguda kontaktandmeid edasiseks suhtluseks.
soovitusmäng
disain

Millised olid raskused?

Enamik kosmeetikapoe veebipoode on üles ehitatud klassikalise mudeli järgi: kataloog, filtrid, tooted. Kuid sellest ei piisanud, sest sihtgrupp ei olnud kursis Korea brändidega, mistõttu pelgalt lai valik ei lahendanud probleemi.

Tuli välja töötada ebatüüpilised kaasahaaravad blokid, mis ärataksid kasutaja huvi ja aitaksid tal leida sobiva toote.

Mis on tulemused?

Kuna projekt hõlmas ainult disaini, siis konkreetseid tulemusi müügi kohta veel ei ole.

Siiski jäi klient väga rahule, sest õnnestus luua eristuv stiil ja arvestada sihtgrupi eripäradega.

Nüüd ei ole avaleht lihtsalt kataloog, vaid kaasahaarav kasutajaliides, mis aitab klientidel toodetes orienteeruda ja muudab valikuprotsessi lihtsaks ning arusaadavaks.
лаптоп

Ei tea, mida sinu veebileht vajab?

  • Audit – kui veebileht on olemas, aga ei too tulemusi.
  • Uus veebileht – kui alles plaanid käivitamist ega tea, kust alustada.
  • Ainult konsultatsioon – kui on vaja arutada detaile, esitada küsimusi ja leida õige suund.
Pärast tasuta konsultatsiooni saad soovitused ning saad teha teadliku otsuse
15-minutiline tasuta konsultatsioon,
kus selgitame välja, mis on sulle vajalik:
лаптоп
Artur
Veebileht tuli ideaalne! Aitäh kvaliteetse töö eest. Maria tegi kogu landing-lehe ja mõtles läbi iga detaili.

Ta mitte ainult ei loonud visuaalset osa, vaid ka ühendas domeeni, seadistas SEO, ning kujundas logod ja ikoonid sotsiaalmeedia jaoks.

Kõik on selge, arusaadav ja ilma liigsete keerukusteta. Aitäh professionaalsuse eest!
Lada
Tellisin oma koolituse jaoks veebilehe ja tulemus oli isegi parem, kui ette kujutasin! 🤩 Õpilastele meeldib see ka ning see aitab mul konkurentide seast silma paista.

Kuna olen ise turundaja ja tunnen hästi maandumislehti, võin kindlalt öelda: mitte ühtegi etteheidet! Kõik on selge, kaasaegse disainiga ning visuaalselt väga ilus.

Eriti tahan esile tõsta moodsad funktsioonid, nagu tagurpidi taimer ja sisu kaitse, millest ma isegi ei teadnud. 😍

Seetõttu pöördusin Maria poole uuesti ja tellisin veel ühe disaini!
Kui soovid kvaliteeti ja kaasaegsust – siis just Maria on see, kelle poole pöörduda! 🙌
Dmitri
Pöördun Maria poole juba teist korda 😏. Esimest korda tegi ta meile disaini 4 aastat tagasi. Siis nägi veebileht suurepärane välja, kuid nüüd oli aeg seda uuendada. Usaldasin Maria uuesti – ja ei kahetsenud!

Tegime lehe jõulisema ja maskuliinsema, et see sobiks paremini meie sihtrühmale. Peamine ülesanne oli viia leht Tildale, et seda oleks lihtsam hallata ja värskendada. Nüüd on haldamine mugav ning me eristume konkurentidest. 👍

Koostöö tulemused

Made on
Tilda